3 Şubat 2009 Salı

Doğruluk ekseni Replikler Burda :)

Dizimizden aldığımız bazı kısımları sizlerle paylaşmak istiyoruz..
buyrun eski bölümlerden başlayalım..


4. Bölümden

Oguz kapinin yaninda oturur ve Kurban amca gelir ve der:Sen bilirmisin yegenim, Mecnun'un Leyla'si bir gun halka yemek dagitmaya durmus.Bunu goren Mecnun hemen sey yapmis.
Oguz: Oylece bakmis mi?
Kurban amca: Oyle sey olur mu yegenim. Dagitan Leyla olursa, hec oyle bakar mi.
Oguz: Kurban amca suan ne Mecnun'u ne de Leyla'yi dusunecek haldeyim.
Kurban amca: Sen once bir dinle ki, dusunmek istersen elinde malzemen olsun
Oguz: Peki Kurban amca, anlat sen bos adam degilsin.
Kurban amca: Bos olan boslukta kalir, Kadir Mevlam boslukta birakmasin,
Oguz: Amin
Kurban Amca: Eeee ne diyirdim ben, haa Leyla fukaraya yemek dagitirmis yaa, Mecnun'da bakmis ve hemen siraya girmis.Leyla bakmis ki gelen Mecnun'dur kepceyi kaldirdigi gibi kafaya gecirmis.
Oguz: Olucagi odur zaten
Kurban amca: Hemen karar verme yegenim,Mecnnun'un kafasi agirmis, boynu bukulmus, Ama sonra sanki yuzune ay dogmus. Sonra ne olmus hee
Oguz: Cekip gitmistir
Kurban amca: olur mu hic kurban, alemin delisi degil ya bu adam.
Oguz: Ne yapsin Kurban Amca, kepceyi yemis, daha otesinde ne var.
Kurban amca: Yok yegenim yok, Mecnun yeniden girmis siraya. Tabi ki yeniden yemis kepceyi. Yorulmamis, incinmemis tekrar girmis. Tekrar kepcenin tadina bakmis.
Oguz: Ne zoru varmis bu kadar.
Kurban amca: He ya..etrafindakiler senin sordugun gibi sormis.
Oguz: Ne demis ??
Kurban amca: Olsun demis Mecnun. ben her defasinda Leyla'ya yakin olirem ya, bundan daha buyuk guzellik olurmu.
Oguz: O Mecnun'mus Kurban amca
Kurban amca: Dogri dersin yegenim, o Mecnun ama deli degil. Ask yakin olmaktir Mevlaya.Yurek kayarsa agyaraGecer kepce kafayaAdam olan anlar ki kepce lazimdir kafaya gönül kaymasin fenaya
Oguz: Dur Kurban amca, Ne demek istedin sen ??
Kurban amca: Ben kepcedende kepce yemektende korkarim, ama hec gelmese kafaya, o zaman hepten korkarim.
Oguz: Iyide ben napacagim simdi ??
Kurban amca: Siraya gec yegenim, kepce yesende sirayi terk etme.Bu dialogu cok begendim. Sizlerle paylasmak istedim.

(karlıdağ kardeşimizden alıntıdır..)
yukarıda gördüğünüz repliği mp3 formatında indirmek istiyorsanız tıklayın..




___________

10. Bolum Dogan ve Hasim arasinda

( hasim doganin evine kalmak icin gelir)
D: Allah Allah! KIm bu saatte yaa
D: (kapiyi aciyor) Ne oluyor amca? niye yumrukluyorsun kapiyi?
H: Nerdesin be! BIr kapiyi acamadin. Sende kalacagim bu gece
D: Hayrola amca? Kotu bir sey yoktur Insallah
H: yookk canim..ımm seye geldim ben_
D: hiimm
H:Sidikayi dovmeyim diye eve gitmedim. gunduz bir kabaati oldu da, bayagi dovdum..
D:ee sonra
H:icim acidi tabi.(dogan'i iterek eve giriyor) Cekil onumden cekil
D: Yaa dur dur tamam ALlah Allah!
H: Simdi eve gidersem kabaati gelecek aklima, Sidikayi yine dovecegim..
D:heeeee:)

(buda ferruhi kardeşimden alıntıdır..)
____________

10.BÖLÜMDEN KURBAN AMCAYLA HAŞİMİN KONUŞMASI


Haşim: ne bakıyosun be deli.
Kurban A:heeç hastehanaye gidirdimde senide böyle hasta görünce durum bi bakiyim dedim.
Haşim:yavvvvvvv git işine zaten açlık başıma vurmuş.bide senle uğraşmıyim.
Kurban A:bu dünyada iki lokma yesen karnın doyar.ya öbür tarafta nedecaksın.yeme haram lokma başını ateşe sokma.ye helalden kurtul beladan.
Haşim:sen ne diyosun be.
Kurban A:çanağın en pisi haram helal arıtmadan doldurulan midedir diyirem
Haşim:iyide ne alakası var şimdi.
Kurban A:alakasını sen bul haşin efendi.birgün aç kalırsan öbür dünyada bir gününü kurtarmış olursun.
Haşim:ne bir günüymüş o
Kurban A:ha haram bi lokma ha ateşten bir lokma.ateşten top ağzından giriir yaka yaka midene giriir.
Haşim:be adam ben ne kazanırsam aklımla hünerimle kazanırım.senin gibimiyim ben.
Kurban A:hüner adam kandırmada ise hokkabazlar senden öğrenirdi.hüner yalan söylemaksa bu işte senden iyileri var.sen ne hünercisen nede akılli hazerin hepten pis olmuş.çünküü şükürsüz lokma sahibisen sen.
Haşim:eeeehhhh be adam açmı kalacam ben senin hesabına göre.
Kurban A:hesap benim olsa iyide o zamannnn istediğini ye istediğini iç.
Haşim:o zaman ne karışıyorsun bana isterim yanarım istemem yanmam.özgürlük yokmu sen uç bende yanayim.
Kurban A:hehh tekkemin yamasi uçmak marifet olsa serçeler dünyanin krali olurdu.ama sen yanmayi hiç hafife alma karnın aciktimi senin.al ye buni Allah rızkını yollar bi yerden.ama istersen bu yanma işini birkez daha düşün.
Haşim:neyse yine de sağol karnım bayaa acıkmıştı.kurban amca elindeki yemek tabaklarını uzatır
Kurban A:al al al.haşimin eli yanar
Haşim:ıhıhh ne bu
Kurban A:ataştır haşin efendi.
Haşim:onu biliyoruz be adam
Kurban A:senden önce gidenler şimdi torpakların hesabını verirler.sense kalkmişsen başkasının torpagına sahip çıkisan.ataşa nekadar dayanabilisen ataşin kadar ol haşin efendi.
Haşim:seni kurbanlık koyun seni haaaşin efendi değil haaaaşim efendi.haaaşim haşim haşim haşim.
Kurban A:haşin efendi.hıhıhı haşin efendi haşin haşin.

(krdli kardeşimden alıntıdır..)



_______________

Şu KURBAN AMACA var ya 7.bölümde Uçarı FİKRET'e öyle bir DERS VERDİ ki;Fikret sanırım idrak etti inşaallah.Darısı bu durumda olanların başına:Arkadaşlar BUYRUN FİKRETLE KURBAN AMCANIN MÜTHİŞ KONUŞMALARI MP3 formatında emrinize amade;

TIKLA İNDİR:

devamı kısa bir süre sonra eklenecektir inş..

Hiç yorum yok: