13 Mayıs 2009 Çarşamba

Doğruluk ekseni 31. Bölüm

Doğruluk Ekseni 31. Bölüm fragman eklendi

Sinem, ya rol yapıyor ya da gerçekten pişman!...
Doğruluk Ekseni’nde bu hafta gerçekler ortaya çıkıyor. Yakup, Rüya’nın annesinin verdiği tepkiye alınarak, hızla yola çıkar. Rüya, hem özür dileyip, hem de yeniden Yakup’un gönlünü almak için uğraşır ama kırılan kalp uzun süre tamir edilemeyeceğe benzemektedir. Sinem, yaptıklarından pişman olup, Sırma’ya sığınırken, Oğuz’dan boşanmak için gitmesi gereken mahkemeye katılmaması akıllarda soru işareti bırakır. Sinem, ya Uğur ve Işıl’ın sürekli telkinlerine yenilmiş ve yine Oğuz’un peşini bırakmama kararı almıştır ya da gerçekten başı beladadır. Ve Sırma, Oğuz ile yeniden evlilik heyecanı yaşayacağı günleri düşlerken, Uğur hakkında büyük bir gerçeği öğrenmek üzeredir. Yedibahar’ a yeni gelen doktor ya her şeyin güzelleşmesinde yardımcı olacak ya da her şey sarpa saracak. Doğruluk Ekseni, muhteşem bölümüyle Samanyolu Televizyonunda..







































Doğruluk ekseni 31, bölüm fragmanı indir

3 yorum:

siyahnc dedi ki...

Bayezid dedi ki;

Harika bir bölüm izledik bence....Dizideki oyucular gercekten tek kelimeyle harika...

Oguz sonunda öğrenecek galiba Ugur un onun kardeşi oldugunu....Isıl da belki insafa gelir herşeyden vazgeçer....Huriye Hanım ın gidişi hiç te iyi değil zavallı kadına bişey olmaz inşallah.Ahh Harun ahh yapılırmı onlar hiç öz annene....Burcu çok iyi bir iş çıkardı bu kızı çok sevdim ben....

siyahnc dedi ki...

Karlıdağ didi ki;

Begendim bu bolumu...=)

Yuzuklerin geri verisilisleri, nisan bozmalar cok sevdigim yerlerdi..

Ruya ile Yakup meselesine cok ama cok uzuldum ve acidim. Zaten Zeynepp hanimi gozum hic tutmamisti..
Ruya' ya musallat olan adami daha cok gorecegimizi zannediyorum. Birakmazda Ruya'nin pesini...

Bu Servet meselesi beni cok uzuyor, cocugu o halde gorunce diziyi degistiresim geliyor. Bakalim nasil duzelecek.

Son kisimina bakamadim herhalde orda fotograf verildi Ugur Beye...

ama cok sevdim bu bolumu ben

siyahnc dedi ki...

Fansamanyolu dedi ki;

Doğruluk Ekseni 31. Bölüm diğer bölümlere göre daha farklı geldi bana..Özellikle Sinem karakterinin gerçekten pişmanlık duyup şeytanca seslere kulak asmaması,doğru bildiğinden şaşmaması ve bu arada başına gelenler..
kötülük yapmaya amade Işılın çocuklar tarafından kaçırılıpta gecenin o vaktinde koştururken annesini ararken Sinemin alıkonduğu evde onu görüp Işılın kızının Sinemi kurtarması ve akabinde Işılın o yangın yerinden Sinem tarafından denk gelinip kurtarılması...

Yakup'un yaşadıkları ve Rüyanın başına gelenler..

Işılın Uğurdan aldığı emirler ve bölüm sonuna doğru başına gelenler..

Arada, kahve falının ne kadar batıl bir inanç olup eğitimsiz ve inancı sağlam olmayanlara etkisi..
Ölüm korkusu yaşanması...

Çocukarın yaşadıkları psikoloji ve davranışları

uc uca sürükleyici sahneler

vs. vs.

nice farklı konular bu bölümde heyecandan heyecana sürükledi bizleri

değil mi?