30 Mayıs 2009 Cumartesi

Doğruluk Ekseni 34.Bölüm

Aliye, ikinci baharını yaşamak üzere!..

Doğruluk Ekseni’nin de bu hafta mutluluklar yaşanıyor. Yakup ve Rüya başarılı bir böbrek ameliyatından sonra ailelerinin bir sürprizi ile karşılaşır. Işıl ise Uğur’dan kızını korumak için düştüğü yerden kalkmak zorundadır. Fikret, yaptığı büyük hataları kolay telafi edemezken, Aliye, yaşadığı onca kötü olaylardan sonra ikinci baharı yaşamak üzere.. Harun annesine sırt çevirerek girdiği günahın bedelini ummadığı kadar ağır ödeyecektir. Oğuz ve Sırma ise imrenilecek bir mutluluk tablosu ile yüzleri güldürerek, gülmeye devam edecek. Doğruluk Ekseni, beklenilen kareleriyle bu hafta Samanyolu Televizyonunda!..

6 yorum:

siyahnc dedi ki...

Dizi çok güzel ama iki sevenin arasına bile bile girdiği için ve oğuzdan hala beklentileri olduğu için sinem den nefret ediyorum.Oguz sinem e bu kadar yüz verdiği için oguzdan da nefret ediyorum tek hoşuma giden sırma...zavallım benim:-(

süheyla yaşar 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

bu bölümümn özeti okurken bile heyecanlandım..yaşasın ya...çok sevindim...
eiminm çok güzel bi bölüm olacak....
evet ya aliye için ikinci baharı yaşamak en iyisi olacak..o fikrette görsün...hiç bir kötülük cezsız kalmaz...
eminim çocuklar içinde çok iyi olacak....
bu arada sırmayla oğuzun yapackalarını çok merak ettim...ama sinemde bahsedilmiyo sanırım o ismaili görmüştü...o konu ne olacka acaba...
ama genel olarak çok güzel bi bölüm olacak gibi...
heyecanla bekliyorum...


rumeysakollama

siyahnc dedi ki...

irfan dedi ki:

İyi bakalım ilk defa DE ninde yüzler gülecek galiba...
Aliyenin bu hafta böyle olacağı belliydi zaten..
Fikret bu sefer yetişemeyecek galiba...^
3 düğün gözüküyor... Ama sırma ile oğuzun ki bunlar arasında değil...

siyahnc dedi ki...

Karlıdağ dedi ki;

Bu bolumu Harun, Sevda ile Ugur'un disinda begendim.

Sirma ile Oguz aralarina duzeltmeleri cok hostu, ha soyle biraz akilli olun.

Harun mes'elesine hic girmeyecem, canimi sıktı.... hele son dakikalarda...vuramadi gitii.
Senarist seni fazla yasatmaz gibime geliyor. Bi iki bolum sonra cikartirlar herhalde...INSALLAH

Bu Ismail efendi nerden cikti anlamadim. Onada iyice kıl oldum habire Sinem'de Sinem
Onu gitmeden once dusunecektin Ismail.
Gecti Bor'un pazari, sur esegini baska diyara...

Gerisi fena degildi yani..Duzelme var dizide...

siyahnc dedi ki...

rabiagidici dedi ki;

Güzel Bir Bölümdü.Ben Yine Beğendim

Öncelikle Oğuz ve Sırma'dan başlamak istiyorum;
Şu bir gerçek ki değişik bir senaryo ile karşı karşıyayız Neden mi?
Çünkü;İlk defa böyle birşey oldu ve benim tabirim ile yani tabirim caiz ise ilk defa esas oğlan ve esas kız bu kadar çabuk birleştirildi.Ve galiba dizi sonuna kadarda böyle mutlu olacaklar.Neresi çabuk demeyin bence çabuk Ben ki Elif Ve Yusuf gibi aşkları gördüm ya onlardan çok çile çekipte uzun aradan sonra birleştirilen çift olmasa gerek.Ama aynı şey Oğuz ve Sırma'da olmadı.... Tabi bu benim acizane düşüncem

"Yüzüklerinin hakkını vermeleri konusu gayet güzeldi.O Kadar çile çektiler.Ve uzun ama zorlu bir aradan sonra o yüzükler parmaklara girdi.Bunun hakkını ödemelilerdi elbette.Ama sırma oğuz'a bu işi evlenene kadar sürdürelim demesi yanlıştı.Allah ömür verdikçe bu hayır işini sürdürmek varken ne diye evlenene kadar derki He eğer evlenme işler bir hayli uzun sürecekse orası ayrı tabi

Sırma'nın Oğuz'a o hakaretleri ettiği yere götürüp Özür dilemesi çok güzeldi "Söz Yerinde Ağırdır"Tabi sonra Kısasa Kısas dedi.Ama aldığı cevap dahada güzeldi

Sinem;
İsmail konusunda haklı onca olaylar yaşadı.Ve biraz zamana ihtiyacı var.Düşünüp tartmalı yaşadıklarını ki bir daha aynı zorlukları yaşamasın

İsmail;
Gerçekten pişman olmuş.Ben samimiyetine inandım.Ama onunda biraz sabırlı olup sinem'e zaman vermesi gerekiyor.

Harun;
Bu çoçuk iyice kaybetti kendini Halime cadısını dinledi.ve harun'dan bir daha haber alınamadı.Eski harun gitti yerine gelen harun ise hiç hayra alamet değil Nefsine uydu belkide sevda'yı çok sevdiği için halime'nin söylediği herşey ona makul geldi ve yanlışların ardı arkası kesilmedi

Sevda;
Hadi diyelim Harun annen olacak Halime'nin oyununa geldi ve nefsinede yenik düşürek bir sürü hatalar yaptı.Ama sana ne olduda böyle değiştin.Eski harun gittiyse bence eski sevda'da kalmadı Nasıl olurda böyle değişirisin sinir olduğun Uğur'a karşı bakışların bile değişti.Nefsine hakim olman gereken bu anda sen harun'u iyice yalnız bırakıp yeni yanlışlar yapma derdindesin yazık!!!!

Aliye;
Bence aliye mutlu olmayı çoktan haketti.Fikret'in yaptıkları çoktan çizmeyi aşmıştı.o yüzden İkinci Baharını yaşamalı bence ben destek veriyorum Aliye'ye...

Fikret;
Yapmış olduğu hatalar affedilecek şekilde değil ki Aliye ona yeni bir şans daha versin.Ki Aliye ona çok şanslar verdi.Bir şans daha bence kaldırmaz bu aile Fikret bu hatalara bilerek yaptı.İsteyerek ailesini bu hale getirdi.Kör bir sevda'nın uğruna gitti Işık'ın peşinden bence o yalnız kalıp yaptıklarından ders çıkarmalı bu şekilde devam etmeli hayatına

Uğur;
Şunu çok samimi söylesem iyi oalcak çok zeki gerçekten Işık olayını nasıl çözdü.Adalı Ailesi'nin güvenini kazanmayı başardı.Ama Harun'dan yediği dayak süperdi.İçimin yağları eridi.Tabi intikamı acı oldu orası ayrı bir konu Bizim Uğur baktı Sırma olmuyor Şansını Sevda'dan yana kullanacak.

Rüya & Yakup;
Onlarda çetin ama sabır gerektiren ve ders alıcı birkaç olaydan sonra mutlu sona yaklaştılar...

"Daha da Güzel Bölümlerde Daha da Güzel Yorumlarla Buluşmak Ümidi İle"
Selam ve Dua'yla

siyahnc dedi ki...

Fansamanyolu dedi ki;

Uğur ve Sevda olsun diyenler UĞURun ne kötü olduğunu unutuyorlar galiba..Halime kadın gibi düşünüyorlar bilmeden!

Harunun daha aklı başına gelmedi.Uğurun eşek sudan gelinceye kadar dayakları belki etkili olacak
hala akıllanmadı şu ana kadar

aha Uğur başladı sağ kroşe sol kroşe...


La Harun koş la... Sevda elden gidiyor

Halime de baktı olmadı Sevdayı Uğura paket yapacak
zaten Uğurun da son çaresi bu kendine göre akıllı Halime