26 Mayıs 2009 Salı

Doğruluk ekseni 33. Bölüm Özet..

Yedibahar da aileler karışıyor.Huriye Harun yüzünden evi terk edip huzur evine yerleşiyor.Bunu ögrenen Sevda Harun la nişanı bozmaya karar veriyor.Bu arada Oğuz ve Sırma yeniden nişanlanıyorlar.Sinem ise Işıl ın foyasını ortaya çıkarmak için uğraşırken Haşim sonunda ölümle burun buruna geliyor.Fikret beklemedigi bir anda Işıl ın gerçek yüzünü görüyor.BU DURUMDAN ENDİŞELENEN UGUR KENDİSİNİ KURTARMAK İÇİN İÇLERİNDEN BİRİNİ ÖLDÜRMEK İÇİN HAREKETE GEÇİYOR






































Fragmanı indir

8 yorum:

siyahnc dedi ki...

Dizi çok güzel ama iki sevenin arasına bile bile girdiği için ve oğuzdan hala beklentileri olduğu için sinem den nefret ediyorum.Oguz sinem e bu kadar yüz verdiği için oguzdan da nefret ediyorum tek hoşuma giden sırma...zavallım benim:-(
süheyla yaşar 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

s.a öncelikle dizi yapımcılarına teşekkür ederim. çok güzel bir dizi. oğuzun üstündeli yükü kaldırın :D sırmayı verin.
murat 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

yha bu dizi çok güzel hibir bölümünü kaçırmıyorum.ama şu oğuzla sırmanın işi beni çok üzüyor.geçen bölümlerde sırmayla oğuzun ayrılmasında oğuza hak veriyordum. ama bu sefer sırmaya hak veriyorum bu ne yha her kapıyı çalışında karşısına sinem çıkıyor nefret ediyorum sinemden oğuz da artık açık açık söylesin sırmayı sevdiğini ayrılsın ondan sonra pısırık pısırık kalıyo sırmanın karşısında..SIRMAA..
SENA 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

samanyolu televizyonunu böyle güzel bir yapıma imza attğı için kutluyorum.dizinin tam bir takipçisiyim. neden seviyorum bu diziyi mesajlarını çok beğeniyorum . doğru söz doğru zamanlama doğruluk ekseninde. bu güzelliklere diyecek sözüm yok fakat bu kada yavaş ilerleyen bir dizi görmedim.senaryo da konu açılımı yapılamıyor . bu noktada problem olduğu kanatindeyim. lütfen artık birşeyler olsun. her hafta heyecenla beklediğiniz bir bölümün izlediğiniz diğer bölümden pek bir farkının olmaması sizi . bizi diziden sdoğutuyor. zaman ayırıyoruz , izliyoruz, işlerimizi ona göre alarlıyoruz ve zevk almak istiyoruz. her hafta bu sinem sırma . oğuz muhabbeti sıktı. her hafta sırma istenme , nişanı bozma pozisyonunda, sinem oğuza muhtaç, hemen onun yanında bitiveriyo o sırada sırma geliyo falan .oğuz iki kişi arasında kalma pozisyonunda. değişiklik ve karara bağlanıp o yönde ilerlemek çok daha mantıklı gitmiyo sıkıyo insanları.her hafta aynı hikayeyi aynı cümleleri duymak istemiyorum. belki bana kızacaksınız ama bu böyle daha güzellerinin ortaya çıkması için bunu yazmak zorundaydım.

fadime 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

dizide hep aynı şeyler oluyor anlaşılan engeller hiç bitmeyecek OĞUZ İLE SIRMA hiç kavuşmayacaklar mı? allaha emanet...

abdullah özmen 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

BİR KONU DAHA VARDI ONU UNUTTUM ŞU REKLAM HUSUSUNDA GÖSTERDİĞİNİZ TAVIRDAN DOLAYI BİZİ ÇOK MEMNUN EDİYORSUNUZ ALLAH RAZI OLSUN

murat çakıroğlu 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

Biz gurbetteyiz. Bizim bulundugumuz ulkede saat farki cok oldugundan dizilerinizi gec saatlerde izlemek zorundayiz. Yinede izliyoruz. Cunki dizileriniz MUTHIS!!! Basarilar !

nuri adiguzel 29.04.2009

siyahnc dedi ki...

Dizi güzel ancak Gaffur amcanın sözleri harika. Gaffur amcayı dizide daha çok görmek istiyoruz.

koray akman 23.04.2009